Eyluladaa22 bence hiç endişelenme eğer doktor bir sorun var demediyse. Benim de baştan beni kızım çok hareketsiz bende uykucu diye seviyorum onu😂 hatta içerde top oynuyor diyenlere şaşıp kalıyordum bi sıkıntı mı var diye de dert ediyordum🤦🏼♀️ Bizim ki sabahları günaydın geceleri iyi geceler tekmesi atıyor o kadar😂 Ama Allah’ın izniyle bi sıkıntı yok sadece mizahı ve uykuyu sevmesi diyebiliriz. Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah🤲🏻