Bana da avent önerdiler anne göğsüne en yakın o meme reddi yapmıyor diye, ki kuzenlerim bebeklerinde avent kullandı hiçbiri meme reddi yaşamadı. Ben de onlara güvenerek avent aldım yenidoğan ucuyla. Bence biberonla meme reddi biraz şans işi bebeğe bağlı, ama ben şansa bırakmayıp hastanede lazım olursa diye kaşık biberon götürücem.