Hamisse Ya kuzum herşey sağlıksız ona bakarsan içtiğimiz süt bile , bu kadar takılmayın hasta değiliz biz hamileyiz canın ne çekiyorsa ye benim 3. Gebeliğim her zamanda öyle yaptım ilk zamanlar bitki çayı önerilmez onu biliyorum kola falan hep zararlı şeyler ama önemli olan kısım doğumdan sonra çünkü direk bebeğine etki eder sen uğraşırsın ve onun canı acır gazdan o yüzden takılma böyle şeylere