asena9 Seyma17 2 doz sinovac oldum hiçbir yan etkisini görmedim ve hiç virüs bulaşmadı şimdiye kadar şükür🙏🏼
Gonul_enes Seyma17 oldum bio oldum 27+4 32+4 de sapasaglam dogumumuda yaptim sukurler olsun, 4 gun once
Glcntn Seyma17 ilk 3 ay önermedi doktorum 20. Haftada ilk dozu oldum ben ikinci dozu bekliyorum biontec oldum 1 gün kol ağrısı oldu o kadar tetonoz oldum o 3 gün ağrımızitı
Sedacyln Seyma17 bende 17 haftalık hamileyim doktorum 3. Aydan sonra olabilirsin demişti ama ben 4. Aya kadar bekledim sonra kontrole gittiğimde tekrar sordum kesin ol aşı dedi. Biontec oldum 3 gün önce. 21 gün sonra 2. Dozumı olucam inşallah
Dilaraa1 asena9 bisey sorabilir miyim? 2. Doz sinovac oldum yazmışsınız. Ben ilk doz sinovac olmustum diğer ay da hamile olduğumu öğrendim 2. Dozu yaptıramadım 3 ay dolunca yapılacak. Sizin de bu şekilde mi oldu ?
asena9 Dilaraa1 yok hayır ben ilk dozu 14 yada 15. Haftamda oldum tam hatırlayamadım.İlk 3 ay geçtikten sonra yani
Gonul_enes Gmzplt23 bebegim masallah abisi ve ablasina gore gec dogdu,diger bebeklerim 36+da dogmustu,asiya ragmen bebegim gec dogdu,kilosu boyu masallah cok iyi ve bende oyle…fikrimi soyluyorum asiyi resmen karaliyolar,oyle boyle diyerek
Gonul_enes Gmzplt23 hiccc biseyimiz yok masallahhh,hatta bebegim abisi ve ablasina gore gec bile dogdu☺
Iby Slnmrcmk bende sizinle ayni haftalarda sinovac olmustum simdi 34+2 deyim bu hafta biontech olucam doktorum hemen ol dedi
Aysunozb Aşı oldum 20 gün sonra hamile kalmıştım bi sorun oluyomu bilmiyorm ama düşük tehlikemiz yokmus doktor ne diyosa onu yap
asena9 Seyma17 12. Haftadan sonra yaptırabilirsiniz bence. Bende doktoruma sorup sonuncusunu biontech olmayı düşünüyorum koruyuculuk açısından