Senos İkili tarama testinde bebeğin cinsiyetini öğrenen var mıııı? Şuan 12+1iz yarın ikili tarama testimiz var heyecanlı ve merak içindeyim birazda endişeli 🤰🏻💕
Melikeismail Senos ikili tarama testinde belli olmuyor ama benim ikili tarama test sonucum ile beraberinde cinsiyeti de öğrenmiştim cinsiyet ultrasondan belli oluyor . Bir kız bekliyoruz 😍
Senos Deletedmom434 doktorumuz biraz kesinci bi doktor bu yüzden hiç yorum yapmadı cinsiyeti hakkında 🙈
Senos Ummi Melikeismail Mervesss svmeybgl öğrenemedik valla biz doktorumuz biraz kesinci tahmini bişry söylemek istemedi değişme ihtimaline karşı. Haklı yani 🙈 çok şükür sağlıklı bi bebek bakalım benimde bi ay sonraya verdi 3lü testi 😌😌
Dilekahinzen İkili taramamız 13.haftada olmuştu cinsiyeti benzetmişti. 15 haftada da kesin söyledi. Seninkini de bi tahminde bulunur büyük ihtimalle 😊 sormayı unutma ama benim doktor sormasam sölemicekti
svmeybgl Senos bana da 12+1 de ikili taramaya gittiğimde tahmini erkek olduğunu söyledi . 14+2 yim şu an 2 hafta sonra 3 lü tarama için gideceğim umarım o zaman kesinleişir 💞
ayaniz 11. Haftadayım bende canım,6 agustotsta 2li taramam var doktor cinsiyeti ozaman söylicem dedi:) bakalım hayırlısı..
ayaniz Senos benimki direk söylicem dedi belkide göremez bilemiyorum😂 ama doktorum 1992 yılından beri aynı hastanede yani baya tecrübeli ve yaşlı bir amca:) oyuzden güvenim tam