Bedir-Sevgi Kızlar merhabalar 38+2 olduk yarın çatı kontrolüm var. Çatı kontrolünden sonra doğumu başlayan oldu mu doğumu tetikleyen bir şey mi ? Şimdiden teşekkür ediyorum 😊
Ayseee4238 Bedir-Sevgi ben dün yaptırdım hiç korkmuyordum ama canım aşırı yandı ya korkutmak gibi olmasın herkeste aynı olacak diye bişey yok tabi bide lekelenmem oldu sonrasında doktorum olabilir korkma dedi 1cm acilmam varmış açılmana bağlı olarak doğum bugün yarında olabilir 1 2 haftayida bulabilir dedi. Bakalım nolacak valla bende bekliyorum aşağı tarafım hala ağrıyor aciyor
Cinarsmom21 Bedir-Sevgi 33 haftalığım 4 kez yaptırdım malesef tetiklemedi ama bu bence kişiden kişiye değişir
Haticeozensen Hem 38. Haftada hem 39. Haftada baktı doktor ikisinde de lekelenmem oldu eğer kendinizi sıkmazsanız rahat bırakıp derin derin nefes alıp verirseniz canınız yanmaz bu arada açıklık yoktu şimdi 40+1im hala doğurmadım 😊
Merveennur Bedir-Sevgi 36+5 de doktorum nst sonucuna baktı sancıların başlamış vajinal muayene yapmayalım şimdi doğumu tetikleriz dedi bana canım bir hafta sonra tekrar çağırdı bu sefer yapar mı bilmiyorum yüksek ihtimal yapar ama doğumu tetiklediğini söyledi yani
Merveennur Bedir-Sevgi hiç bilmiyorum canım okuduğum araştırdığım kadarıyla çatı muayenesi iki parmakla yapılıyormuş perşembe kontrole gidicem yapar mı bakalım bilmiyorum o zaman görücem
Brcozkn Bedir-Sevgi Elle yapılıyor ben de tetiklememişti ama birkac saniyelik fena bir ağrı hissetmistim. 😓
Zlyhq Bugün çatı muayenem vardı sıfır ağrı asla korkulacak bişey değilmiş korkarak gitmiştim belki de kişiden kişiye değişiyordur ama muayene sıradında sakin kalınca hiç ağrılı bişey değilmiş