Ben medova Azer hanıma gidiyorum ilk baştan beri ücreti biraz fazla her ay ilaçlar falan 500 600 tutuyor ama çok memnunum zorunda olmadıkça sezaryen yapmıyor . Normal doğumda baya iyi bende 35 haftalık oldum inşallah benimde normal olur . Gayet güzel ilgileniyor biraz yoğun özel olmasına rağmen çok zor randevu bulabiliyorum