sezcag ya hayır ağrı olmuyor yani çok çok hafif bir sızı diyebilirim ama büyütülecek bir şey değil ama kendinizi kasmamanız gerekiyor ben istemsizce kasmışım kendimi bilinçli olarak yapmadığım birşeymiş doktorum öyle dedi ama ilk olduğu için kasmış olabilirsin kendini dedi .. zaten çok uzun süren bir şey değil korkulacak birşey hiç değil ☺️ Sadece rahat olmak gerekiyor