Kızlar ben şuan sat a göre 10+6 haftadayım ama doktor ultrasonunda 10+4 görünüyorum yani sat a göre bebek 2 yada 3 gün geriden geliyor döllenmeyle alakalı. Doktorum eğer bir kaç gün ultrason sat a göre gerideyse bebek yüksek ihtimalle erkek oluyor dedi . Cinsiyeti belli olan anneler sizde nasıl oldu durumlar lütfen beni bilgilendirir misiniz