Busramnida Nazmila1978 Benim yakın çevremde hep Eylül ayında gebe kalmıştı ve geneli kız oldu 😂😂 nette ki yazılara ya da hurafelere kanmayın lütfen kimin nasibinde ne varsa o olur 😏😅
Hilal-95 Nazmila1978 nasip kısmet işi ya onlara ben hiç inanmıyorum 😀 çin tuttu ama tabıkı onada inanmıyorum ben😀
Busramnida Nazmila1978 Yani bu işler nasip işi 😂 tabi şansa tutanlar da oluyor Çin takvimine aldanıp 🤗
Tugbamete Nazmila1978 ben 2 gebeliğimede mayıs ayında kaldım ikiside erkek o zaman mayıs ayında çiftleşenlerin de erkek oluyo 😂😂
feyzaa34 Nazmila1978 planlı gebelik yapabilirsiniz cinsiyettahminimelek var instegramda yazarsanız size cinsiyet konusunda yardımcı olur