Zero0 Arkadaşlar 4+2 daha çok yeni ama keseyi ne zaman gördünüz acaba bir de kalp atışını ne zaman duydunuz😊
Emineyavuz_53 Zero0 bence 7. Haftada git geç döllenme ihtimaline karşı ikisonide görmüş ve duymuş oluraun .. hem ilk hamilelik tahlilleri o de yaparlar .
Zero0 evlatkokusu0806 evlatkokusu0806 herkes de aynı olmuyodur sanırım dimi bakalım ben ne zaman görsem duycam
Seross10 Zero0 Amin amin inşallah canı gönülden tek duam ,🤲sen sağlıkla miniğinin kalp atışlarını duy inşallah. Güzelce kucaklarımıza alalım yavrularımızı