Yaz sonuna hamilelik düşünürken haziranda sürpriz bir şekilde hamile olduğumu öğrendim. Tam fikre alıştım, kontrolde bebeğin gelişiminin geriden geldiğini öğrendik. Geç döllenmedir dendi. 10 haftalıkken yani 8,5 haftalık olarak hesaplıyorlardı bebeğin kalbinin durduğunu öğrendik, kürtaj oldum. Doktor hemen hamile kalabilirsin dedi ama ben riske atmamak için gerekli testleri yaptıralım dedim. HSG çekilde rahimde yapışıklık çıktı. Önümüzdeki ay tekrar film çekilecek devam ediyorsa histeroskopi olacağım. Eşimle benden kromozom testi için kan alındı. Onun sonucu geldi benimkinde yeterli hücre üreyememiş tekrar kan alındı, bir ay daha sonuç bekleyeceğim. MTHFR genlerimden biri çekinikti metil folat kullanıyordum. Pıhtılaşma için de kan verdim. Sonucu çıkacak.
Hamilelik sürecini kolay sanıyordum, daha başlayamadan yıprandım. Tekrar hamile kalabilecek miyim? Kalırsam yine düşük olur mu diye aklımda deli sorular…