Bugün hastaneye kontrole gittim 16 haftalık hamileyim doktor ultrasondan bakında bebeğin başında bi boşluk var seni ünüversite hastanesine sevk etmem gerekiyor perinatoloji uzmanına görünmem gerektiğini söyledi koroid pleksus kisti var dedi bebeğin başında karnından sıvı alınması gerekiyor dedi tam tehsiş için çok üzüldük ilk gebeliğim çok üzüldüm ne yapacam bilmiyprum başına böyle bişey gelen yada bu konuyla ilgili bilgisi olan varmı.?