Merhaba arkadaşlar cuma günü keseyi görmeye gitmiştik kese göründü doktor 5+1 haftalık dedi salı günü tekrar görmek istiyorum dedi bugün gittiğim de ise yine 5+1 dedi pek büyüme göremedim Cumartesi tekrar gel dedi.Çok küçük olduğu için yanlış ölçülebiliyor ya da bir an da büyüyebiliyormuş.Diğer ihtimal de sonlandırabiliriz dedi.Başına böyle birşey gelen var mı ya da bilgisi olan cuma günü kese 3,7mm ölçülmüş bugün de 4,2 yazıyor. fikir olarak yardımcı olabilecek arkadaş varsa çok sevinirim