Tekirdağ’a kış geldi bile 3 gündür sanki kasım ayındaymışız gibi hava buz gibi ve aşırı esiyor tabi bende balkon yıkarken kaptım şifayı astımım kabardı yine hava kullanıyor musunuz hamilelik sürecinde musunuz yoksa doktora çıkmam şart mıdır yine şuan nefes darlığı çekiyorum eşimi bekliyorum ta akşama gelicek acile gidicem gelene kadar havaları sıksam mı acaba rahatlamak için