Merhabalar 20+2 günlük hamileyim bugün kasık bölgemde bı baskı var ve devamlı tuvaletim var hissi var tuvalete gidiyorum afedersiniz 1-2 damla yapıp kalmıyorum sonra yine aynı normalde çok su tuketen biriyim bugün su içmeye korkar oldum tuvalete gidicem diye sizce doktora gitmem gerekiyor mu