PasaninAnnesi benim agrım sızım hiç bi sıkıntım Yok şükürler olsun ama kısa süre de hızlı bi şekilde genişliyor 23 oldu bi hafta da 😢 2 Aydan beri izleniyor böbreğim sürekli ilerliyor 😢 artık takmak gerekiyor 3. Seviyeye gelmiş dedi de ben istemiyorum dedim 2 hafta daha takip edelim o zaman dedi yaptırmak istemiyorum ama böbreği kayıp edebilir mişiz 😢 ne yapacağımı bilmiyorum