Bugün 4 günlük olduk kontrolümüz vardı kilo alımı çok iyi 100 grm düşmüş beklediğimden guzel kilo almış dedi hafif sarılık var dedi ama tahlil yapcak kadar değil bacaklarına surekli bak portakal rengini alırsa getirirsin dedi bebeğimin günlük bez çıkarması güzel idrari kakası anne sütü alıyor sadece gözlerinin beyazinin dibi hafif bı sarılık var normalmi bunlar tam olarak sarılık riski ne zmn geçer