Hanımlar şuan 34+6 haftalık gebeyim. 34+1 de doktor kontrolünde suyumun sınırda olduğunu azaldığını söyledi ve bebek 32 haftalikla uyumluydu bugün haddinden fazla tuvalete gidiyorum. Cok afedersiniz idrarımı yaparken tam kalkicam tekrar birden birseyler akıyor suyum mu yoksa idrar mı anlayamıyorum dakika başı idrara çıkıyorum. Suyum mu geliyor acaba yardımcı olursanız. Böyle devam ederse akşam doktoruma gideceğim