Merhaba 29+3 haftalık olduk tek yumurta tek kordon ve tek keseler bu haftaya kadar bulanti kusma hep oldu serklaj yapıldı bor takım olumsuzluklar oldu şekerim çıktı insülin kullanıyorum 3 yaşında kızım var onla birlikte dahada sıkıntılı ama dünyanın en güzel mucizeleri ikisinin hareketlerini hissetmek hersey geciyor tadını çıkar