Dlkglkm benimde öyle canım ilaç kullandığım halde, sonradan doktorumun dediğine göre midem o demir ilacının emilimini çok az yapıyormuş o yüzden 1 hafta iğne oldum emilimi artsın diye şuan 9.9 oldu çok şükür, istersen sende sor belki emilim olmuyordur sende de, bu değerin bile yükselmesi için uğraşıyoruz malesef doğumda çok kan gidiyormuş