cnn34 Benimde fsh degerlerim 28 olmuştu ve doktorum menapoza girmek üzere oldugumu söylemişti, bu arada 27 yaşındayım, ilaç kullandım düşürmek için fakat 2 kutu ilaçtan sonra bile düşmedi, o aralar ailevi sorunlar yaşıyordum ve sitresten ve üzüntüden bu hâle geldiğimi çok iyi biliyordum, ve ailemin yanına gittim 2 ay boyunca çok güzel vakit geçirdim stresten üzüntüden uzaklaştım, gezdim tozdum, annem her gün 1 bardak suya 1 yemek kaşığı bal ekledi ve içtim, eve döndüğüm gün adet oldum ve bi dahada adet olmadım 8 aylık hamileyim şu anda rabbim sanada nasin etsin inşallah tüm isteyenlerede, bizede sağ salim doğurmayi nasib etsin inşallah canım stres ve üzüntüden kesinlikle uzaklaş ve iyi beslen..