Eylul2797_ ayc13 bende burda belim bende 12 haftalıgım simdi kahverengi leke gelmis cok canım sıkıldı ya
Eylul2797_ ayc13 mesaj attımda hala dönmedi bundan önce 12 haftalık düsük yaptım cok tedirgin oldum siz ulastınızmo
Eylul2797_ ayc13 insaallah bisey yoktur benimde leke peceteyı falan bisey gelmiyor ama korkuyorum karnım uyusuyo uzanınca sizde oluyom daha öncede oluyodu
ayc13 Eylul2797_ insallah :( aynen daha önce de ilk haftalarda leklenmem olmustı progestan kullandım bitti bugün yine biraz geldi maalesef :( aynen karında kasılma ağrı oluyo bende de
Eylul2797_ ayc13 benim 7inci haftalarda oldu ama o kırmızıydı baya cok gelmis ti progestan kullandım doktorum iyi dedi kanamamda durdu pregestanı bıraktım simdi niye böyle oldu bilmiyorum
ayc13 Eylul2797_ sağlıkla kucaklarımız alalım insallah. Doktorlarımıza bari ulaşabilsek içimiz rahatlarda maalesef onlarada ulaşamayınca iyice tedirginlik oluyor
ayc13 Eylul2797_ cevap gelirse haber ederim ben size. Cevap gelene kadar dinlenelim başka yapcak bişeyimiz yok maalesef
ayc13 Eylul2797_ benim doktorumda öyle dedi. Progestanı bugün kullan yarında gel dedi :( Senin başka leken geldi mi ? Rengi nasıldı ?