10 gun oldu doğum yapalı sezeryan ile ben genel anestezi olarak girdim ama ne yazık ki sondakika belden uyusturuldum istemediğim halde hastanenin pandemiden dolayı genel anestezi yapamıyoruz demeye kalmadan direk belden iğneyi yedim ve iğrenç bir şekilde uyustum 6 saat hissedemedim doğum esnasında konuşmaya başlamışım hissediyorum canım yanıyor demişti 2 anestezi verilmiş doğumhaneden çıkarken kendimdeydim bacaklarımı hissetmiyordum 6 saat sonra ayağa kalktım ama sagolsunlar bi hemşire sol elimden damar yolu açmıştı oysa ki söyledim damarlarım ince diye ameliyathanede 2 anesteziyi de damar yolundan verildi ama damar tıkalı olduğu için anestezi gitmemiş odaya çıktığım da serum bağlandı serumlarda gitmeyince fark edildi damarın tıkalı olduğu sabaha kadar kustum ertesi gün taburcu edildim ama gel gör ki eve geldim 6 gün baş agrisi şiddetli bir şekilde çocuğumu bile emziremedim doğru dürüst kucağıma alamadım çünkü başımı tutamıyordum ölü gibi yatıyordum kafama buzlar koyuyordum enseme tepeme bu sefer baş ağrılarım geçti çok şükür 2 gündür ağrı kesici almıyorum ama bel ağrısı başladı efsane şekilde ve ne yazık ki kime sorsam bel ağrısını bir süre daha cekecegimi söylediler .. cumartesi günü kontorlum vardi lazer kesim olmuş doktorum iz kalmayacağını söyledi şuan dikiş yerlerim de ara ara yanma oluyor oda normal bi durummus karnımı sarmak istediğimi doktoruma sordum 40 çıkana kadar izin vermedi dikiş yerlerinin acıya bileceğini söyledi . 72 kiloyla doğuma girdim emziriyorum bebeğimi 12 kilo gitmişti 6 günde meme uçlarım yara oldu göğüs ucu kullandım ek olaraj yine mama veriyorum günde 1 kere de olsa geceleri benimde başıma gelen doğum hikayem böyle..