Anneadayi95 ben regenesis max kullanıyorum içinde omega 3 ve vitaminler var doktorum tavsiyesiyle kullanıyorum. Yani regenenisisi kullanmanın bi sakıncası olduğunu düşünmüyorum. Magnezyumu ağrılarım kramplarım olduğu için kullanıyorum. Birde sağlık ocağı d vitamini verdi.