Dryakbts Sadece bu şekilde yazıyor başka birşey çıkmıyor. Size sormak istedim o iki değer neyi gösteriyo ?
elftrndmrci Dryakbts bu enabızdaki görüntümü? Doktorum bununla bişe anlamayacağımı söylemişti. Sisteme yüklenmeyen doktorların gördüğü bir yorum sayfası gibi bişe var ona göre yorumluyolar
Dryakbts elftrndmrci hastanenin dökümünde vardı canım orada buldum başka da birşey yazmıyordu. Heyecanlandım bende bıraya atayım dedim
elftrndmrci elftrndmrci sonuç ekli dosyadadır demiş ya o dosyada ölçüm ve kan sonuçları ile alakalı karşılaştırmalı değerler çıkıyor. Doktoru darlamıştım bende anlamadığım için🙈 hayırlı sonuçlar çıksın inşallah🙏🏻
Dryakbts elftrndmrci evet ya dosya ektedir diyor ama biz göremiyoruz sanırım onu demi çünkü tıklanmıyor başkada birşey çıkmıyor. Bende eşimi darlıyorum bir an önce gidelim diye😬
Busranurtopal Maalesef sonuçları biz göremiyoruz. Hastaneye gidersen onlar sana sonucunu verir sen de doktoruna gösterirsin ☺️ Bir şey çıkmaz canını sıkma. Sağlıkla al kucağına bebeğini 😍