nurunhayali canım heterozigot mu sonucun? Ben kapı kapı dolaştım bir türlü rapor çıkaramadım inan hem kendim aldım hem de utana sıkıla burdan yazdım elinde iğne kalan anneler yolladı. Allah hepsinden razı olsun bir nebze de olsa nefes aldım. Yani inan öyle böyle 24 haftaya geldim ben o kadar pahalı bir ilaç ki o verdiğim paralarla ben bebeğime bir şeyler alırdım.. zaten hem hafif diyorlar rapor çıkarmıyorlar hem de doğuma kadar kullanmalısın kesinlikle diyorlar. E biz nasıl alalım çok pahalı..
sana da tavsiyem belki benim hafif mutasyon diye çıkarmadılar bilmiyorum ama bir an önce rapor çıkarmaya çalış varsa da burda elinde bir iki kutu üçü kutu iğne kalan anneler var çok yardımcı oluyorlar yani ben kendim için bir şey asla isteyemem ama konu evlat olunca çaresizlikten utana sıkıla istedim ..