anneyim_33 37.hatfamdayim ama hiç bir belirtim yok daha normal mi sizce ishal var arada bide adet ağrısı çektim 4 gün önce 10 dk kadar acaba normal olmuycak mi ki diyorum 37 haftada olanlar sizde durumlar nasıl
CansuBb anneyim_33 Takipte kalayım, bende sizin gibiyim ama ne zaman gelecek bebiş diye bekliyorum ☺️
Yarendurmazz anneyim_33 benimde hiç belirtim yok arada çok nadir kısa süreli adet sancısı geliyor ama günde bir kere bazen en fazla iki sonra geçiyor ama bizim zaten 9 gün sonra doğumumuz var 🥰
Elif3425 anneyim_33 bende aynıyım hiç bir belirti yok normal doğumdan çok korkuyorum sezeryan olayım diyorum herkes ayıplayarak bakıyor sanki ellerim ayaklarım o kadar şiş ki hayırlısı olsun doğsun diyorum sonra biraz daha dursun daha erken diyorum 😂kendi kendime ağlıyorum son 2 haftadır hiç iyi değilim 😂
TugceSmile anneyim_33 Ben de 37deyim. Geçen hafta gittiğimizde açılma yoktu yumuşama var dedi doktor. Nst sancı çıkmadı ama yalancı kasılmalarım oluyor. Karnım kaskatı oluyor sertleşiyor. Onun dışında 2 kere sarı sümüksü akıntı geldi sanırım nişandı. Diğer kontrolümüz bu cuma ben de merakla bekliyorum ne durumdayız öğrenmek için 🙏 ben de normal istiyorum ama şimdiye kadar başka belirtiler yaşamam lazımmıydı bilmiyorum 🙄🤔
Aslimummy Bugün 37.haftadayım çatı muayenesi yapıldı. Bekliyoruz bakalım. 3 4 gündür ishal durumu bende de var. Başka da değişik bir şey yok 🙂
anneyim_33 TugceSmile hm bende hiç nişan fln da akıntı gelmedi benimde yarın kontrol var bakalım hayırlısı artik
ozgeturk Bende 37+2 yim bendede tık yok hafif arada adet sancısı gibi oluyor ama onun dışında hiç belirti yok çok heyecanlıyım aslında ama sanki hiç sancım olmayacak gibi hissediyorum Pazartesi doktora gideceğim bakalım artık
User06 Bende 37+6 dayım kizlar yarın 38 e giriyorum yarın kontrole gidicem geçen hafta Nts de sancım vardı ama acilmam bir parmak demişti .Bu hafta sürekli belim ağrıdı.Ve kasıklarım ara ara ağrıdı.Yalanci sancılar sanırım doktor bu sancıları çekmeden açılma olmaz dedi.21 kilo aldım artık bende doğum yapmak istiyorum kilo beni gerçekten çok zorluyor ne yesem kilo yapıyor Kızım geçen hafta 3.350 kilodaydi yarın kesin 3.700 çıkar böle gidersek 4 u geçeriz artık doğum yapmak Bebisime kavuşmak istiyorum.Ve normal doğum istiyorum Sezeryandan aşırı korkuyorum 😬
TugceSmile anneyim_33 Çok güzel geçer umarım kontrol bakalım son zamanlar daha bir heyecanlı oluyormuş ☺
Lg050393 38+6 günüz, adet ağrıları gibi hatta bir az daha fazla ağrılarım oluyor iki haftadır her gün farklı saatlerde, karnımda sertleşmeler oluyor, 37. haftamda kontrole gittik, kafası inmiş dedi doktorum, bakalım ne zaman kelicek minik kuzum🥰
aselnannesi anneyim_33 canim bende 37 haftadayim toplaniyorum sürekli bebegim ve adet ağrısı gibi karin ağrısı ve kasik ağrısı yasiyorum :( ama ben sezeryan olucm