zynptnc hiç memnun kalmadım kendisinde doğum yapacaktım şekerden dolayı hafta içerisinde acil sezeryana alınacaktım fakat bana ben istifa edicem başka doktor bul dedi ama istifa falanda etmedi insanları küçümseyerek konuşuyor rencide ediyor bana karşı böyle durumla karşılaşmadım ama muayneye gittiğim her seferin de bir olayla karşılaştım insanlarla iletişim zayıf hatta bu yüzden kendisini cimere bile şikayet ettim.