Deletedmom18 Nrnr canım benimki 2.870 gramdı yarın 36. Oluyoruz bakalım doktora gideceğim kısmetse ne kadar olmuş bakalım Ağrım sızım falan Yok gayet iyi şimdilik çok şükür
Nrnr Deletedmom18 bemimkide yarın 36 oluyor 2700 kızım olacak nasipse kaburgalarım ağrıyo çokk bazen dayanamıyorum helede oturduğum zaman çok ağrıyo 😪
Deletedmom18 Nrnr maşallah canım hayırlısı ile gelsinler baskı yapıyordur ondan ağrıuordur az kaldı Doğuma biraz daha sabredelim herşeyi unuturuz kucağımıza alınca
Nrnr Minikmucizem1 sağ tarfımdaki kaburgalarım bazen uyuşuyo ağrıdan. Bebek aşağı baskı yapıyodur kesin ondan ağrıyo
Obiranne 35+5 felaket dercede ayaklarımda ödem var tuzlu yemem etmem kılcal damarlarım çatlayacak kadar üstüne dokunamayacak kadar şiştiler yarın dr kontrolu var kasıklardan ayrılmıyor deşiyor nefesimi kesiyor her hareketi üstelik sezeryan olacak gecen hafta 3 kıloydu ve nst de samcım cıkmadı biraz actım uykuda denk geldi sanırım yarın tok gidicem bakalım
Sinemhaciaydin Obiranne Aynen ya ellerim ayaklarım haftalardır iş yapıyormuşum gibi şişiyor ve acıyor 35teyim bende