ilyesta 9 aylık hamileyim daha yeni yeni çikolata vs yiyebiliyorum. görmeye tahammülüm yoktu. Oğlum olacak
Srp12345 ilyesta bende öyle 4ay boyunca tatlı hiç bişey yiyemiyordum hep ekşi şeyler yedim 6aylik oldum Yeni yeni tatlı yiyebiliyorum 😊bide kızda ekşi yenir derler erkek olucak inşallah