Nurkck6 Hanımlar dogum yapalı 42 gun oldu kanamam normaldi sona doğru iyice azalmisti 38.gunden beri pıhtılı bi şekilde yoğun kanamam oluyor benim gibi olan var mi acaba
Nurkck6 YelizYildirim yok 15 gunlukken doktora kontrole gitmiştim rahim temizlenmiş demisti simdi de aynı düşük yapıyormuşum gibi kanamam oluyo