ecemcee bende 6+2 yim geçen hafta keseyi gördük cok sükür 10 gün sonra da kalp atısı dinlemeye gideceğiz nasip olursa 😍❤️ Kızlar size de oluyor mu ya bu forumu okuyana kadar hiç kötü düşünmezdim de yorumlarda sürekli ileri haftalarda gebeliklerin sonlandıgı yazılarını falan görüyorum içim aşırı huzursuz oluyor size de oluyor mu acaba 😕