Merhaba sevgili anne adayları. 17+1 deyim. Bugün benden pıhtı geldi sonra kahverengi lekelenmeye döndü doktora gittim düşük riski yok rahim kısalmamış dinlenince geçecek dedi. Progestan kullanayım mı diye sorduğumda da garanti olsun kullan dedi. Şimdi de baya baya regl gibi kırmızı kan geliyor. Ağlayıp duruyorum asla içim rahat değil.Böyle bir durumu tecrübe eden var mı?