Caglarmm evet ailemin evimdeyim,kardeşim izine geldi..kardeşimin bir hatasından dolayı babamla arası iyi değil kavga edecekler diye ödüm kopuyor eşim de bir türlü gelemedi doğu görevi bittiği halde ama 16-17 Eylül gibi geleceğim diyor bilmiyorum artk jyice arada kaldım..kendi evime geldim şimdi kardeşimle bir kafa dinleyim dedim 1 gün de olsa 😞