2 gündür bebegim hareket etmiyor 24+2 deyim normal midir ?Bir de sol kalcama kengi ağrısı oldu ve ishalim..Karpuz yedim şekerli su içtim soguk su ictim sola yattim tık yok ne yapsam 😞Normal midir beklesem mi?Çok acıkıyorum ve bol su ictim karnim da patlayacak gibi ama şişkinlikten..Şişkinlik yüzünden mi hissetmiyorum