Çok erken yapmışsınız benim bel ağrım vardi 4 gün önce yaptım gebelik testi silik çıktı adetimde dündü geçti hamileyim ama hala kan testi vermedim yarın veya bir sonraki gün vermeyi düşünüyorum 🤷♀️ acele etmeyin ve kafanıza takmayın bence akışına bırakınca oluyor 🥰