Nurciv https://resimyukle.io/r/QDpnIeD1Hw Kizlar dr kontrolünde igneyle yumurtladim sonunda 😅 simdi gebelik süphem var. Midemde agri gögüs hashasiyeti burun tikanikligi fln var. Ovulasyon testime devam ettim anlayanlar yorum yapabilirmi hamilelikte olmasi gerektigi gibimi. Normalde bu kadar silik cikmaz bende hic anlami nedir
melikeguneyozalp Nurciv Benim adetime yakın ovülasyon testi sürekli çift çizgi çıkmaya başlamıştı ben öyle anlamıştım hamile olduğumu. Silik olması gayet normal.😊 Ama yine de inşallah hamilesinizdir.💕
Nurciv Aykem Yok kuzum vurulmadim. Catlama ignesi vurulcam diye gittim doktora bakti yumurta kendiliginden catlamis. Hamile olabilirmiyim
Tgcbbrdmr Nurciv dur sil baştan alcaz 😂 bnm doktor da yumurtan çatlamış dedi yapmadı bnm de reglye 3-4 gün var silik çıkıyor senin de şuan yumurtlaman durmus hamilelik olursa t çizgisi c den koyu çıkıcak
Aykem Nurciv cnm ovülasyonla hamilelik öğrenebilmek için t çizgisi baya koyu olması lazım. En iyisi gebelik testi alman
Nurciv Tgcbbrdmr öyleyse bugun koyulasmasi bayagi zaman alir. Sen ne kullandim canim Clomen mi? Ay gecsin su zaman
Guncem Rica etsem bana da yorum yapar mısınız. Dün doktor eli kulaginda her an catlama olur demişti. Yalniz testte hala pik görmedim. Testim bu sekilde [url=https://www.hizliresim.com/jottk19][img]https://i.hizliresim.com/jottk19.jpg[/img][/url
Nurciv Tgcbbrdmr Niye kuzum ilacla büyüdüyse ne mutlu sana. Bende basarisiz oldu Clomen kullandim. Bu sefer merional diye bi igne kullandim daha etkisi oldu sükür. Bekleyelim bakalim sonuc ne olacak
Aykem Tgcbbrdmr yapamadım ya dün eczaneye uğrayamadım. Zaten 2 gün sonra adet zamanım hiç yapmayayım diyorum ama eminim yok düşük yaptıgımda bel ve aşırı uykum vardı şuan hiç birşeyim yok