A-arzu bizim de riskli demişti ama kesin değil olasılık yani bana şehir dışında Baska Bi hastaneye yönlerdrdi perinatoloji bölümüne sonra ordaki doktor hiç Bi sıkntı yok dedi baya iyi Bi doktora gözktm ama sonra nift testini önerenler olmuştu ben yaptırmadım sonuçta allahtan gelen Bi mucize ne olursa olsun aldrmycğm için gerek duymadım çnkü ilk doktorum bunu sormuştu öyle Bi düşüncen yoksa hiç yaptrma diye nyse dedim ki en kötü ayrntılı ultrason da görürler öyle bseyi dedim gayet orda da sağlıklı çıktı sonra bsey yapmadım şmdi 33 haftalığız artık son dönemlerydz ☺️ o yüzden içinizi ferah tutun başımıza ne geliyorsa kabulumüzdür umarım sağlıklı bir şeklde doğum yapmak nasip olur.