Kızlar bugün muayeneye gittim. 36+1 haftalık gebeyim. Nst’de sona dogru çok az bir sancı çıktı. Doktor korkulacak brsy yok dedi ama korktum. İlerlemez değil mi? Napmalıyım.
Sezeryan yapılacak 38.haftada.
İlerlememesi için yapılacak bşrly varmı. Yada yaşayan varmı bu durumu