Kız kardeşimle kavga ettik zaten 6 aydır konuşmuyorduk ama kavgadan sonra o düşük yaptı annem ı düşük yapınca elinden geldiğince ona yarıdm etti hatta o mutlu olsun beni suçladı kavgada ikimiz suçluyuz benim doğumuma bir hafta kaldı bi ne haldesin diye umursamıyor bana bebek senin yüzünden düştü diyor o kadar üzgünüm ki çok zoruma gidiyor eşimde çok ilgisiz bir insan sürekli bırakıp çay ocağına gidiyor gece 12 de gelir uyur nasılsın diye bile sormaz lütfen bana dua edin sürekli ağlayıp duruyorum bebeğimde bundan etkileniyordur 2 yaşında bir oğlum ayrıca o da ağlarken görüyor beni gelip sarılıyor ağlamayım diye en ağır ailenden gelen darbeymiş