Esracim benim bebeğim normalde yan yatıyordu 38+5 de ilk oturunca kalçam ağrıyodu ayağa kalkınca aşağı taraf ağrıyodu normalde o güne kadar hiç öle hissetmemiştim bide sırtüstü uzanıp doğrulurken karnım yukardan aşağı kalın çizgi gibi oluyodu 39 haftalıkken kontrole gittiğim de bebeğimin döndüğünü öğrendim