2prens1prensesannesi7 Faziletaltntas Düzeliyor merak etmeyin midenizi boş bırakmayın kırmızı elma leblebi tuzlu kraker de olsa yiyin
Faziletaltntas 2prens1prensesannesi7 onları yiyemiyorum nedense meyveyi çok tüketiyorum Onunla karnım doyuyor :)
2prens1prensesannesi7 Faziletaltntas Olsun en azından onları yemenizde iyi ben hiç yiyemiyorum bunları yiyordum sadece
Asellinaanesi 8 Ay boyunca hiç bulantı olmadi ana şuan 36+6 haftalık bulantı ve halsizlik çöktü dün de bas donmesi vardi
Faziletaltntas Asellinaanesi Maşallah 🧿 diyelim ben ne zaman iyi gidiyor desem illa bişey oluyor onun için hep kötü gidiyor diyorum 😂♥️
Asellinaanesi Faziletaltntas Tesekkur ederim internetten okuduğum kadarıyla dogum belirtisi yazıyor ama ne kadar güvenilir bilgidir bilemem perşembe doktor randevum var bakalım ne olacak