GzdeKobakEren ben 20. haftadan sonra kıyafet alışverişini tamamladım. ağustosta odasını ikeadan alıp odasını yerleştireceğim. bakım ürünleri kuvet vs. en sona bıraktım. eylül de de onları alıp alışverişi tamamlayıp son bir ayı sakince doğumu bekleyerek geçirmek planım:)))