Alininannesi2888 sizin yazdıklarınızı da okudum. Allah yardımcımız olsun. Dün yorumlari okuyup umutlanmistim. Ama gece karın ağrım sancıya döndü. Lekelenmelerin rengi koyulaşti ve artti. Doktor boş gebelikse kanamaların artacak, düşük olabilir demişti. Dua ede ede sabaha çıktım. Pek bir umudum kalmadı. Allah’ım hayırlısı ne ise onu versin. Yakinlarimizdan bir profesör öğrendik, birkaç gün sonra inşallah ona gideceğiz.