kızlar merhaba, 3,5 yıldır evliyim ve 1,5 yıldır korunmuyoruz. 3 aydır yumurta takibi yapıyoruz, sonuç negatif. Aşılamayı atlayıp tüp bebek tedavisine başlamak istiyoruz. Çevremde hiç bu konularda deneyimi olan tanıdığım olmadığı için sizden fikir almak istedim. Şişli kolan’ın tüp bebek merkezi ile ilgili bilgisi olan var mı? Tüp bebek sürecinde nelere dikkat etmeliyiz?