1prenses_annesii 10 +3 olduk 3. Haftadan beri bulantilar var son iki üç haftadır da ne yesem geri çıkarıyorum ilaçlar işe yaramiyor çubuk kraker vs. hiçbir sey durdurmuyor covidden dolayi gidip serum takmaya korkuyorum acilde ne yapiyor benim gibi olanlar ☹
prensesimveannesi 1prenses_annesii korkma canım serum taktır daha dün taktırdım sürekli çıkardığım için bide 31 haftalığıö 🤷🏼♀️
Mrv1007 1prenses_annesii aynı durumları yaşadım ama mutlaka serum al. Ben kusmaktan o kadar susuz kalmışım ki sabah bir aksam bir serum alıyordum bir hafta boyunca. Doktorum susuz kalmanın bebek için çok tehlikeli olduğunu söyledi, maskenizi gerekirse çift takın ama serum alın. Diğer türlüsü bebeğe zararlı çünkü
Zeryam73 1prenses_annesii bende öyleydim serumlar bile işe yaramadı en sonunda doktor bana zofer adında bir ilaç yazdı o baya rahatlatti
Pirayeada Kendinizi ihmal etmeyin ben çapa devlet hastanesine düştüm bor haffa yattım üstelik covidliler vardı yanlışlıkla odasına girdim hiç korona olmadım test yaptılar negatif cıktı