Dyggfrkn yigitegenin_annesi bende öyle diyordum çift sayılara dusuyum artık die çok çabuk geçiyor zaman
gvnesra1 Son 25 🙋🏻♀️ bebeğime kavuşucam diye sevinsem mi doğum var diye üzülsem mi karışık bir psikoloji 🙂