Ben folidoce b vitamin kullanıyorum doktorum önermişti 45 TL olan . Geçen gün acile gitmiştim oradaki doktor Duosvit 100 TL olan içinde onun vitamin mineral omega3 ve balık yağı var onu da kullanmam gerektiğini söyledi 11+2 günlüğüm Randevume henüz var Normal folik asiti gündüz kullanıyorum diğerini gece içmemi söyledi yatmandan önce İkisi bir arada kullanılır mı sizce bir yada normal folik asiti bıraksam mı