Kızlar hepinize selamlar. Benim şuan da 16 hafta oldu. Daha hissetmem diye düşünüyordum erken dedikleri için ama 2-3 gündür sanki içimde balık yüzüyor gibi 😂 bi taraftan bi tarafa gidip geliyo sanki sürekli ben öyle hissediyorum çok değişik bir duygu. İlk hissetmeler de genelde seğirme kalp atışı gibi deniliyor benim bildiğin balık bu 😙 tecrübelerinizi paylaşın benimle.